2016. július 7., csütörtök

nem tanulok semmiből.


ismét rendeltem egy cipőt az internetekről. mondjuk annyiban tanultam, hogy ezt ingyér vissza lehet küldeni 3 napon belül, szóval az fanki.
mert hogy szombaton mégsem vettem meg ÉLETEM CIPŐJÉT, mert nem voltam benne bizti, hogy kényelmes lesz-e hosszú távon, mert kicsit mintha nyomta volna a rüsztömet, pedig az már negyvenes vót. cserébe ez, amit most rendeltem, fele annyiba kerül, és 40,5-es. mondjuk NEM IS SZIVÁRVÁNY SZÍNŰ... :(

velem kb ennyi történik, sok a meló most, a tegnapi 12 óra meló a közepes másnaposságomra nem volt valami jó, tenderleadás, prezibaszkodás, ma meg prezi meg minden meg á. egy órája próbálom összerakni a memót, hát eddig 3 sort bírtam leírni.
el vagyok fáradva. mondjuk kb évek óta :D

várommá a hétvégét.
ma meg veszek magamnak este szar, drága szájdert a boltban, mer megérdemlem.





Nincsenek megjegyzések: