2016. október 26., szerda

fontos. tényleg! a kis turista barátaitoknak szóljatok


szóval.
amikor itt volt az a szerencsétlen couchsurfer csávó, akkor az utolsó estéjén klasszikusan megszopatták egy budapesti szórakozóhelyen (én nem mentem vele, mert hétköznap éjjel volt). egy lány csábította be egy helyre, hogy igyon vele egyet, aztán lehúzták több százezer (igen, több SZÁZezer) forintra pár páleszért. plusz, ha ez nem lenne elég, a lány még egy atm-hez is kikísérte, hogy vegyen fel pénzt.

erről írtam egy reviewt az internetekre, hogy figyelmeztessem a szerencsétlen turistákat a veszélyre, tudjuk, hogy van egy pár ilyen hely a városban.

ami kemény, hogy aztán egyszer csak írt egy volt kolléganőm, hogy hát ő nem tud semmit, de hogy én állítólag írtam egy reviewt, és hogy ez egy ismerősének helye és rontja a renoméjukat a review. O RLY?! talán nem kéne átbaszni embereket, te fasz. mindegy, mondtam neki, hogy keressen fel nyugodtan, és mondja el, hogy miért szedném le, ha igaz. (szóval ha megölnének, akkor ez az arc volt. valamint azóta levettem a teljes nevemet a review-ról, mert frankón beijedtem...).

ma felkeresett egy fickó a fb-on, hogy igaz-e, amit írtam, mert vele ugyanez történt. és még sok mással is, pl vele (én is írtam ide a tripadvisorra is review-t, de nem találom...). tehát ezt a fickót is beszopatták, lehúzták, ő viszont feljelentést tett és megtalálta a lányt/lányokat is. az ismerősöm is beazonosította őket. most ide nem fogom kitenni a lány képét, nem tudom, szabad-e jogilag (kitenném ám, csak hát még reménykedem benne, hogy a rendőrségi ügy valameddig eljut és jól megbasszák őket. szóval jelenleg ennyit tudok tenni.)

tehát, csak a jövőre nézvést tudjátok, terjesszétek (az összes fórumokra majd akkor fogom ezt kirakni, ha a srác jelzi, hogy oké, de akkor mindenkit ezzel fogok szpemmelni. dögöljenek meg!)
ha esetleg valami furcsa véletlen folytán ISMERNÉTEK VALAKIT vagy HALLOTTATOK ISMERŐSTŐL olyanról, akit SZINTÉN LEHÚZTAK EZEN A HELYEN, szóljatok kérlek!!!
budapest legújabb lehúzós helye:

Angelo's Coffee & Pub
Budapest, József nádor tér 10, 1051

ízelítő az árakból, plusz extra fullkamu nyugta (ezt én fényképeztem, a srác eltette, mielőtt kijött):



a cég 

ügyvezető




Nincsenek megjegyzések: