2016. október 10., hétfő

hmmmm szerzői jogaim


most nézek egy klippet, amit az előző zenekarom csinált, és az én dalszövegeimet használják még mindig :) ami kind of fun, de mondjuk sehol nem jelenik meg, hogy én írtam. :( plusz nem is szóltak róla, de ahogy látom, az összes régi számot az általam írt szöveggel nyomatják still.
nem valami nagy szövegek, értitek, de basszus: én írtam a dalszöveget vagy 6-8 dalhoz anno. átírtak az egyikben 2 szót (mellesleg így angolul nyelvtanilag hibás LÖL), és akkor ez. nem bánom, érted, csak bazmeg. értékelném, ha értékelnének :)



ps: azért nem mertem eddig megnézni, mert féltem, hogy az új énekesnő jobb, mint én :( nem rossz egyébként, és a mostani zenekarral sokkal jobb vagyok, ezt tudom, de most az megnyugtatott, hogy mégse voltam olyan gáz, ha azóta is az én szövegeimet használják i guess :D





Nincsenek megjegyzések: