2017. január 4., szerda

1.

ó gyermekeim!
berlin természetesen csodálatos volt, bár az utazás nagy részét nyuszónál töltöttük négyen violával és a nyuszó pasijával - AKIT IMÁDOK, I MEAN tökéletes az a férfi, nyilván nem, DE IGEN!!!!, az a fajta pasi, akit két napja ismersz, mégis a legnyugibb nyugalomban végigfetrengned / piálod / kajálod / szívogatod vele a január elsejét all day long pizsiben. kurvajó fej emellet, meg vicces meg szeret PAKOLNI. WTF. :)
a szilveszter este is kurvajó volt, átjött még bori a pasijával (vele is most találkoztam először, nekem ő is szimpike volt, bár áll. eléggé know it all és hosszú távon idegre menős ezzel, de én bírtam :), meg sho egy barátnője, sütöttünk ilyen asztali sütős baszon kaját meg szórakozgattunk, nagyon jó volt!

most meg hazajöttem, oszt egyből ki is írtak a hétre, mert kurvára lebetegedtem, az immunrendszerem az immunrendszerek karikatúrája, vagy anyámék aliexpressen rendelték, mielőtt születtem, mindenesetre átbaszás az egész, tehát eljutottam oda, hogy BÁRMIRE nyitott vagyok, tippeket várok, kézrátét, grépfrútcsepp, tihanyi vajákos tamás, whatever. vagy csak egy használható multivitamin, vagy nem multi, csak vitamin, vagy nemtom. HALP.
szal itthon fetrengek és nagyon szeretném, ha elmúlna a hurutos köhögőrohamom, mert NEM VICCES, mondjuk cserébe a hasizmom kurvára fáj már, szóval biztos izmosodik, taknyom-nyálam egybefolyik, úh szexi vagyok as ever, mondjuk amúgy is csak a kiskutya lát, az meg a dobozában szöszmötöl. a fél havi fizumat otthagytam a patikába (és elfelejtettem a kibaszott köptetőt... :/ ), szal azonnal el kell múljon!

cserébe fifi/guszti/legújabban debbie (mert nyuszó nem approve-olta a fifit és a gusztit) most volt a márkaszervizben és minden okénak tűnik (JESZ), csak a vezérműszíj csere kéne (hattrillió dollár, aki tud olyat, aki csinál ilyet 100 alatt, az szóljonmár) meg a lambda-szonda csere (amiatt égett a motorlámpa csak szerencsére), de azzal lehet menni, csak kicsit lehet, hogy többet fog fogyasztani, de nagyon picit, szal nó para, csak a vizsgán majd nyilván nem fogják átengedni, szal előbb-utóbb kell, az is vagy hetven lesz gecóka, csuda dolog ez a saját autó, mi? :F ma befizettem az orvostól jövet a biztosítás csekket, az sem volt annyira vicces, de azért mégis az én autómon lévő saját biztim :) és arra is rájöttem, hogy miért fizetek minden számlát online, és miért nem megyek velük a postára, i mean dzsízasz.



meg van ez a lány, és beszarsz, úgy basszusol. mondjuk erre elég sokan rájöttek már... és még mindig csak 30 bazeg.
de van saját zenéje is.
gecóka.

ugyanitt: a youtube felülete miért lesz egyre-egyre szarabb minden alkalommal, mikor frissítik?!

valamint kibaszottul mérges vagyok Erdoğanra, amikor tízezreket tartóztat le, mert RÁNÉZTEK szerinte az ellenségeire, de közben havonta történnek isztambulban terrorcselekmények, de a tettes még mindig szabadlábon. kurva anyád Erdoğan emiatt IS.



JA, BÚÉK!
lölz.







2 megjegyzés:

Névtelen írta...

Jobbulást! Szedj D-vitamint. A köhögésen nekem a Naturland-os, Légzéskönnyítő mellkaskenőcs felnőtteknek-nek nevű cucc segített, nem egy vagyon és kellemes az illata is. N.

írta...

köszi bébi! úh ez ilyen a mellemre is mami?? you like it, dontcha, you nasty biatch!!! ;D nyeh kösz, amúgy is kéne köptető, szal majd veszek, köszönöm. kiskutya majd beken <3