2017. január 14., szombat

cukrosbácsi


el kéne menni a plázába nadrágot vásárolni, vagy legalább valami élelmiszert... de kinek van ehhez kedve?! hisz ma már elvégeztem némi házimunkát, kialudtam magam meg levittem az ebet, mára úgy fest, ennyi van előirányozva.
remélem, nem fog kiszakadni a nadrágom, mert akkor nem lesz más választásom... úgyhogy inkább kimosom, legalább tiszta legyen.


akartam mondani, hogy régóta tervezem, de végre megnéztem a searching for sugarman/rodriguez nyomában című dokumentumfilmet. arról a fasziról szól, aki ezt a (és 2 albumnyi más) kibaszottul zseniális számot írta (btw minden idők legszebb dala, amit dealernek valaha írtak ;):





ANNYIRA KURVAJÓ EZ A FILM!!! azonnal nézzétek meg. a dokumentumfilm, aminek a végén sírtam. komolyan mondom, csodálatosan van összerakva ez a film! persze a figura is iszonyú érdekes. meg hát a zenék, naná. ah. FUCKIN WATCH IT!!!

trailer:
(torrentke)





ez pedig a the free association feldolgozása, ami szintén isssszonyatos jó, és sok időmbe telt, míg megtaláltam, amikor egyszer, évekkel ezelőtt hallottam valahol és aztán végre megtaláltam:






Sugar man, won't you hurry
Cause I'm tired of these scenes
For a blue coin won't you bring back
All those colors to my dreams



drugs are baaaad, mkaaay?



Nincsenek megjegyzések: