2017. március 23., csütörtök

ajh

szal: énektanárt keresek, bár tegnap asszem megtaláltam egy kurvajó arc, harmincas énekesnő személyében, csak csepelen van, na de legalább van verda :) (kurvajól énekel, profi, tök jó arc, cuki a kutyája és nagyon jól magyaráz :))
na szal viszont volt egy fixált cucc, hogy megnézzem, csak be volt durranva a torkom, szal ma jöttem. ideértem 5 perccel előtte, itt ülök EGY ÓRÁJA bazmeg. eleve mondjuk felbasz, hogy "az első óra ingyenes" valójában egy tízperces meghallgatás, nyilván ingyenes geci, na mindegy, de mi a fasznak hívnak 6 embert egy időpontra?! szal már kurva ideges vagyok, de ha má itt ülök egy órája, csak bemegyek...

MÁR CSAK EGY CSÁVÓ VAN ELŐTTEM.

grrrrrr

EDIT: 70. perc: bement a csávó előttem!!!

EDIT2: egy óra ötven perc után jöttem ki, de mint kiderült számomra, még csak nem is az ekcsöel tanárral beszéltem, de vegyek négyalkalmas bérletet húszért, egy számomra ismeretlen tanárral, lehet egy alkalmat fizetni, de az drágább, cserébe előre kell fizetni. de hétfőn még bevihetem a csütörtöki óra díját előőőőre, viszont 48 órával előtte le kell mondanod, ha nem tudsz menni. még jó, hogy kifizetted előre. 

U KID ME WOMAN?!


petra it is.


Nincsenek megjegyzések: