2017. március 16., csütörtök

szarok a farmra


felírattam antibiót, kiírattam magam és lecsapattunk a balihoz, úgyhogy most ez van, sok a csillag az égen, fagylalt boldog. csillike és láundzsocska. holnap megnézem, hogy van-e bármi (mondjuk legalább egy lángos) lent a SORON. meg elugrunk majd kutyasétálni a közeli faszányos helyekre és elolvasom a könyve(i)m és megnézem a sorozataim és elolvasgatom az újságokat és ah.
fifikét leteszteltem autópályán (és vettem megyei matricát, mint egy FELNŐTT!!!), lehet szépen csaptani a bébivel, duruzsol a kis motor, minden pöpec. ah, szeretem ezt az autót. mondjuk malvinhoz képest azért nem nehéz az igényeimet kielégíteni :D (MALVIN A LEGJOBB!!!)
illetve várakozásaimmal ellentétben nincs SZÁJRÁKOM, mondjuk a dudor a szájpadlásomon még van, de megnézettem a fogival, és aszonta, nyugi, majd figyeljük :)

hát ezek.
izék.




Nincsenek megjegyzések: