2017. március 15., szerda

szeretem azt


feldobtam az egyik neoton lemezem, ma csak magyar megy majd :) kár, hogy ezek a szar magyar nyomásúak ilyen fosul szólnak, mindenesetre ez:






Lalalala, lalalala, lalalala, lalalala,
lalalala, lalalala, lalalala, lalalala.

Szeretek órákig meg sem állni,
szeretek nézni és messze látni,
szeretem azt, ha egy rossz nap véget ér.

Szeretek hinni az álmaimnak,
szeretem azt, hogyha élni hagynak,
szeretem azt, ha egy dal hozzám beszél.

Kevés a hang, hogy a kertben fű legyen,
kell még eső és napfény.
Kevés a szó, hogy engem boldoggá tegyen,
kell még ezernyi élmény.

Szeretek órákig meg sem állni,
szeretek nézni és messze látni,
szeretem azt, ha egy rossz nap véget ér.

Szeretek hinni az álmaimnak,
szeretem azt, hogyha élni hagynak,
szeretem azt, ha egy dal hozzám beszél.

Lalalala, lalalala, lalalala, lalalala,
lalalala, lalalala, lalalala, lalalala.



Nincsenek megjegyzések: