2017. május 11., csütörtök


az van, hogy kibaszottul kellene egy másik zenekar, ahol más zenékben is kiélhetem magam... a fiúkkal leálltunk egy pár hónapja, és már elég durván kéne valami. járok énekre meg gitárra, tök jó amúgy, meg remélem, hogy megismerek egyre több embert és akkor majd alakulgat... meg most képben van egy gitár-ének akusztik cucc meg egy fankis dolog, de még semmi... ÁÁÁ!

a koncert meg, amire rábukkoltam a járatot (still lol), egyébként szerintem egy tök jó lehetőség lenne, csak hát nincs cucc, és nekünk kéne fizetni mindent, persze nó gázsi. mondjuk ha összeállnánk a másik bandával és úgy bérelnénk erősítőt, az tök patent lenne, szerintem pár ezret megérne, hogy tök új közönségnek, menő helyen játsszunk. az meg már az én hülyeségem, hogy ez nekem plusz ötven ropiba fog fájni kb :/ bár valszeg olcsóbb lenne, ha simán vennék egy úgy repjegyet, nem átfoglalnám. meh.

kibaszott zene. anélkül halál frankón semmi értelme semminek.



Nincsenek megjegyzések: