2017. augusztus 27., vasárnap

ezen a hétvégén


eddig konkrétan SEMMIT nem csináltam, kivéve, hogy ostoba módon, dacolva a józan ésszel és elveimmel, rendeltem egy cipőt a konkrét utolsó pénzemből a bankszámlámon.

tényleg egyébként szörnyű, hogy rajtam van ez a vásárolhatnék. van ötezer cipőm. na mindegy, most akkor eladósorba került egy másik.
na de tekintsétek már meg... hát őrületesen szép. és le(jjebb) volt olcsósítva. campus, mint a 14 évesen vásárolt adidasom, amit idén dobtam ki. legimádottabb cipőm volt valaha. és rózsaszín, fekete nyelvvel - zenekari színkód :D szóval elég tökéletes lesz. remélem... (de elvileg az első visszacsere ingyenes pl. ha nem jó a mérete YES)

adidas campus shock pink/core black:




kivi vagyok, hogy végül élőben sötétebb magenta vagy inkább rózsaszín.


oszt nyíktam, hogy miért múlt el a kánikula, amikor tökmindegy, mert így is, úgy is bent ülök a lakásban és cipőket nézegetek az interneten... :D mondjuk imádom a kánikulát, az van. sokkal jobban, mint a hideget. eh.

annyi mindent csinálhatnék... de nem csinálok semmit. tegnap úgy brancsoltam volna nyuszóékkal, kár, hogy egy másik országban élnek :( úgyhogy végül itthon készítettem magamnak brancsot, ez is valami.

jóska a dobozában csillelget.
ilyen egy vasárnap lustáéknál ^^


najó, este próba ;)


Nincsenek megjegyzések: