2017. augusztus 19., szombat


egyszer elmesélem nektek anyukámat, annak apropóján, hogy végül tegnap éjjel csak lejöttem a balatonhoz, és ma reggel, mikor felkeltem (9:33), már félig kitakarította a kocsimat (de full-on kívül-belül), miután már elkészített egy ötfogásos villásreggelit.

na ezeket nem örököltem tőle :D

a kocsiban btw találtam 5 darab petárdát gyufástul, egy colostok, egy fél zacskó cigifilter és pár toll mellett. mondjuk a colostokról tudtam, de a petárdákat eddig nem találtam meg november óta lol. illetve meglettek a hátsó biztonsági övek csatjai is, amihez sose volt elég türelmem megnézni az ülés alatt hahahha :D

fifike ragyog tehát. sajnos kénytelen leszek lecserélni a lökhárítót valaha, mert bár a kábelkötegelők jól bírják, de a fostos műanyag, amihez rögzítettem, az már kevésbé... de előbb a kurva izzó, mert kiégett :/ amúgy fifi szuper, imádom :)






Nincsenek megjegyzések: