2018. október 18., csütörtök


1. több mint tízéves zuglói életem során már KÉTSZER hívtam ki az állattetem-elszállítókat. I'M A LOCAL HERO WITHOUT A GOWN. a múltkor egy gigantikus döglött varjú volt a járdán, most a sarkon egy fejetlen galamb. de a háziakat, akik előtt ott hevert vagy két napig, nem zavarta ezek szerint. há engem de. fyi: minden kerülteben van elvileg ilyen, zuglóban ők:
polisz kft, és felveszik általában: +361-3580526.
eddig eltűntek a tetemek, miután telefonáltam :)
de most azt is találtam itt, hogy ezen a számon ingyenesen be lehet jeleteni a budapesten elhullott állatokat is (mert az még hagyján, hogy undi és szörnyű és elnyalja a kutya, de kurvára terjeszthet betegséget meg minden szart):
Kisállat tetem begyűjtés: ZÖLD SZÁM: 06-80-630-242
- de azt nemtom, hogy ez igazából a saját állatod elszállítására van-e vagy mi. a poliszosok felveszik a neved, címed, oszt gudbáj ded bördz!


2. valaki szóljon már a lázárnak, hogy kapjon észbe, hát mivel fogják lehúzni a srácok a házipálinkát meg mibe tekerik a herbált gecike?
amúgy jogos, hogy a cigi öl, és itthon kurva sokan cigiznek (miért vajon?! kb az egyetlen hobbilehetőség.) de mondjuk mintha ez azért lenne, mert az emberek faszok. miért nincs a függőket segítő rehab? se cigire, se alkoholra, se semmi bazmeg, az a megoldás, hogy majd jól betiltják. ez mindig is gecire működött, így legalább külföldről fogják behozni feketén az ellenőrizheteten szart. komolyan bazmeg, az egész kibaszott kormány meg van őrülve, és mintha valami vajákos történelem-alapú sci-fiből merítenének ötleteket a hülyeségre nap mint nap.




Nincsenek megjegyzések: