2018. október 1., hétfő


én esküszöm, nem értem, hogy hogy van az, hogy ha valaki fikázgat valakit itt-ott az elmúlt években, mikor szembejön, akkor utána meg mér posztolgat büszkén közös munkát vele, tenkjú, lófasz?
há mer bazmeg ha én valakit utálok (amúgy kb 3 ilyen ember van a földön, és egyiküket egyetem óta nem láttam :D) emberileg, akkó nem posztolgatok róla, ha meg szakmailag, akkor nem posztolgatok a közös melóról. vagy nemtom.
tudom, basszam meg az elveimet, valamint nem véletlen, hogy nincs új munkahelyem és semeddig nem jutottam az életben 35 éves létemre, valamint gecire egyedül is vagyok.

de ugyanitt felmutathatok egy magamhoz képest sikeresnek mondható, 2017-18-as hajnövesztő projektet, melyet ma estig bírtam, de csak fülig nyírattam le emivel, amúgy kurvajó lett.

ugyanitt: azóta sem hívtak vissza sehonnan, álmaim romokban, pont, mint a konyha, amit már tényleg fel kell újítani, mert ez tarthatatlanná kezd válni, tinderrandim nem volt, és tizenötmillió éve nem szekszeltem. de legalább gecijól látok messzire, és szombaton koncert, gyertek majd :D

és pénteken pinups volt a mikában, ludditákkal, kurvajó volt, tegnap este pedig dena a hajón, élőben baszod jobb a hangja, mint a lemezen... igazi introvertált paradise volt a koncert, nagyon kevesen voltunk, nem álltak háromméteres körzetben mellettem, nem értek hozzám, nem beszélgettek, nem állt előttem egy hétméter magas afrofrizurás ember és tudtam táncikázni (well, some may call it táncikálás). imádtam.

hallgassatok denát, mert ge-ci-jó. igazi vasárnapesti diszkó volt.

az új album is hasít, vannak olyan diszkóbb diszkók is, mint cash, diamond rings, swimming pools yoooo
(Sun is something that is here, not.
Walking in the cold and imagine that it's hot.
Winter's long and the summer is too short.
Nothing in between. I'm always wanting more.
Hanging here and wishing to be there.
Ending up with not really being anywhere.)


de ezzel robbant be, azóta is remek kibaszott sláger, most hogy
bad timing, this is what we've got





Nincsenek megjegyzések: