2018. október 9., kedd

lézerke - 1 hónap


ma voltam az egyhónapos csekapon - száááz százalék a két szép szemecském! LÁTOK, LÁTOK!!! :) még nem állt be teljesen, szóval még a következő hetekben fog végelesedni, de én ebből amúgy semmit nem érzek, mert a műtét utáni harmadik naptól minden szuper kb. sminkeltem, arcot mostam meg minden. azt mondta, látszik, hogy milyen szépen csöppentgetek AAAWE! és így mondja: hát ez elég jól sikerült, nem? ÉN ÍGY: JAH! elég faszaság!!!

és álljon itt két igen fontos információ, hogy nektek ne kelljen megkérdezni már :)
prk lézeres szemműtét után:
1. lehet utána vért adni tök simán, no probs
2. lehet szívni is ;) azt mondta az orvosom, hogy nem látott tanulmányt arról (mondjuk nem is nagyon vizsgálták :), hogy ártana, sőt, tulajdonképpen gyulladáscsökkentő hatása is van :D amúgy meg úgyis kell nyomni a műkönnyet a műtét után, sőt, mindenkinek kéne, aki monitor előtt ül egész nap, szóval ha szívtok, cseppentsetek műkönnyet és minden oké! (internetes keresgéléseim is amúgy erre jutottak, van, aki azt mondja, pár napig legalább ne, van, aki egy hónapot mond, van, aki szerint a teljes gyógyulás, min. két hónap. a lényeg, hogy csöpögtess, meg hogy azért a műtét másnapján ne told tele a szobát füsttel, de azért egy hónapot ki lehet bírni, just to be sure, én azt modnom :))

NA PÁ!


Nincsenek megjegyzések: