2019. december 9., hétfő

dreams, dreams, dreams



úristen, mostanában iszonyú bizarr dolgokat álmodok...
sokszor utazós, amire emlékszem, az mind egy adott helyen volt (volt mostanában new york és kirgizisztán, amire emlékszem...)

ma hajnalban azt álmodtam, hogy ausztráliában ébredek, egy lakótelepi lakásban (!!!). ok. valami airbnb, vagy ilyesmi, minden lakónak ott vannak a cuccai. mikor felkelek, hirtelen nem is vagyok benne biztos, hogy tényleg ausztráliában vagyok-e. megnézem a telefonomon a térképet, de athénban mutatja, hogy vagyok, a tavalyi szállásomnál (a térkép nem ezt mutatja, de tudom). zavar, hogy nem tudom, hol vagyok, de hát ez sose fogott vissza sehol :). az inkább az érdekes, hogy nem érkeztem meg, hanem egyszercsak felébredtem ott.
elindulok egy közeli helyre, kávézó talán? nagyon közel van, mégis visszafelé eltévedek, vagy nem is tudom, bepánikolok, hogy nem tudom a címet. velem van a leptopom, keresem az emailt, amiben le van írva, semmi sem olyan, nincs meg, nem találok semmit. valami csávó meg valami nő is segíteni próbál, de egyre jobban bepánikolok, és közben eszembe jut, hogy a kutya ott van egyedül (???) a lakásban, és nekem fogalmam sincs, hogy hol.

WHAT.

aztán felkeltem.

ehh.
utálok ilyen para álom után felkelni, tök rosszul érzem magam.
mint amikor álmodban összejössz valakivel, és élőben is kicsit ráindulsz :) csak kevésbé kellemes...


Nincsenek megjegyzések: