2019. december 23., hétfő

évértékelő


hát gecc.
kezdjük azzal, hogy az milyen, hogy ennek az évnek az egyik felében nem volt munkám :D kemény. nem tűnik ilyen soknak, és egyben nagyon soknak tűnik.
voltak/vannak nagyon durva hullámvölgyeim, mondjuk mindig vannak, de munkanélküliséggel, egyedülléttel ezek elég kemény kombót alkotnak, na. januárban lesz a beugrós melóm, aminek örülök, nem szeretnék hosszú távra visszamenni oda, de ki tudja... közben februártól elvállaltam egy másik melót, de hát semmi sem biztos, csak a halál :D meg van még egy második körös interjúm január elején. szóval azért várom, hogy melózzak megint. i will have money for drugs muaha.
meg hát ezek a fizikai meg eü dolgok, és hát az új évet egy epeműtéttel nyitom, alig várom bazmeg, végül is csak nyár óta van begyulladva :F
viszont... énekeltem a kibaszott szigeten és a bánkitón. GECIKE. tehát nem mondhatom, hogy ez az év szar volt, mert egyrészt ez már elég ahhoz, hogy ne, másrészt született egy kibaszott cuki unokaöcsém, aki szuperédi-bédi, és tegnap én adtam neki vacsorát, de inkább én zabáltam volna fel őt.

szóval, nem is tom.
hajrá jövőre.
viszlát kétezertízes évek.
amúgy ha évtizedértékelnék, igazából nemtom, mi a faszt mondanék, az elmúlt tíz évben minden egyre furcsább lett, voltak jó dolgok, de hogy konkrétan mi a fasz történt, hát nemtom. mondjuk utaztam kurvajó helyekre és valóra váltottam pár álmom, az azé nem rossz, nem???

ez meg mer 2000 (öm húsz éve...)
meg mer jó.
we are the youth... um, we were :/




Nincsenek megjegyzések: