2021. január 6., szerda

bréking!!!


elolvastam egy cikket az indexen lol. nem nagyon néztem vissza, mióta szétbaszták, de kivi voltam a zenerovatra, úgyhogy rákattintottam erre

hát nem akarok geci lenni, de mint egy tizedikes iskolai fogalmazás kábé a stíló :(

szerintetek nem? ezek a buta mondatok, mint amikor egy gimis szépen akarja elmesélni a  nyári szünidőt, hogy tetsszen a tanároknak. szentem tök kínos bazmeg egy ekkora újságban ilyen minőségű cikket kitenni. 

pont a minap jutott eszembe, hogy mekkora faszaság volt már a quart, jézusom... abból se maradt semmi, csak az emlékek. vitte a ner, amikor szétkúrták az origót. 

rip normális zenei magazinok. 
also rip [inzert egytrillió kibaszott dolog, amit a fidesz kormány szétkúrt for money]

:( fuck this shit.

Nincsenek megjegyzések: