2021. január 12., kedd

hair



fodrászom... imádom :D évek óta nem voltam. full lehentelte a hajam, mert a vége teljes fos volt, leszakadt, letört, és a tövénél meg tök sűrű. meg rohadtul hullik.

úgyhogy most rendbe tette (megint pamacscopfom van, pedig már tök hosszú volt...). aszonta, a nagy fogyás miatt is lehet a hajhullás. fasza.

ilyet mond: "nézem a képeket, hogy hogy lefogytál, mondom ÚRISTEN, EZ RÁKOS?" ez kurvára nem vicces amúgy, de én szakadtam, meg ahogy mondja... also: köszi, i guess😂

meg hogy vegyek ilyen vitaminszarokat meg KOLLAGÉNT, mert attól rendbe jön, és mostantól rendesen fog nőni. mert van egy csomó ilyen kis babahaj, amik most nőnek egy fél éve, a végén lévő hosszúk meg kiesnek a gecibe. bjutiful. szőrözzük a lakást az ebekkel.

mindenki a kollagént nyomja... szal beadtam a derekam... vettem kollagént gecc. aztán meglátjuk, behányok-e tőle lolz.


mi lesz a következő, SZEMRÁNCKRÉM?!? :(((


Nincsenek megjegyzések: