2021. január 1., péntek

summa


szép ez a nap. jesz. én nulla óra kettőkor úgy megkönnyebbültem, pedig majdnem átfilmeztük csével az éjfélt!

ma megmértem magam. tavaly január 1 óta lefogytam 17 kilót, aztán a második hullámban a téli depike alatt ebből kb 7 visszacsusszant. nem baj, túléltem a tavalyt gecc. és ha egyszer meg tudtam csinálni, megint meg fogom tudni. 

all together amúgy nem panaszkodhatok, van még meló, van kutya, van lakás, van kaja. 
a kutyák mondjuk néha halálba fárasztanak és egyszer végigaludnék egy éjszakát is, de majd egy nap. 

csak hát igen. egy koncert. egy pár fröccs a pultnál. bebaszva hazabékávézni egy forró nyári éjszakában. tengerpart. hegyek, vizek, emberek, tájak, messzi városok eldugott utcácskái. hiányoztok mind nagyon de nagyon. 
tudom, hogy first world problem, de lassan fizikai fájdalmat okoz utazós képeket nézegetni. utoljára két éve tavasszal utazgattam, hosszú hétvége berlinben meg húsvét piranban. meg két hétvége bécsben, és nagyon hiányzik minden. 

egyszerre nehéz és egyszerű nekem, mert amúgy is egy itthonülős nyugdíjas lettem, de azért próba meg koncertek meg bármi, kaja vagy kávé, szal néha azért mozdultam. most meg tényleg folyton itthon vagyok. online vásárolok, csak a kutyákkal megyünk ki. 

furcsa egy év volt ez. mennyi veszteség. szfe, dürer, szájer - JUST KIDDING THAT WAS THE BEST PART!!!


na jó szóval tartsatok ki. tartsak ki.
idén már menni akarok koncertre. csak egyre! lehet kicsi is! de az őszi blondie-garbage turnéra se mondanék nemet angliában lel.

csók, pajtik

Nincsenek megjegyzések: