2022. január 5., szerda

yo hello!

 
hallo hallo 2022 and kidz

vegul is tavaly kaptam melot es kikoltoztem berlinbe, szoval nem panaszkodhatok 2021-re. 
elinteztem egy csomo dolgot is, budapesten, berlinben, tartottam utolso hazibulit es csinaltunk szuper dolgokat koltozes elott. szal yeah, alles gut.

iden szeretnek elmenni nyaralni harom eve eloszor :D es szeretnek ayahuascazni vagy legalabb gombazni egy kicsit megint. hianyzik az a tisztanlatas es nyugalom, ami legalabb par napig rajtam van utana. meg hat vannak megoldando dolgok, de hat mikor nincsenek. :)

szeretnek berlinben maradni, meg ha ki is rugnak (forever para). iden kell majd uj albit keresnem, mert egy eves a szerzi, de iden lesz az elso tavaszom es nyaram is berlinben :) 

most epp sut a nap (mondjuk akkor meg hideg van), de jobb, mint az a par ora szurke sotetseg, ami egyebkent van igy telen, every fucking day, for months. 

szeretnek jobban figyelni az etkezesre es a sulyomra, mert kurvara idegesit, hogy fel evig szigoruan dietaztam, meg foztem, meg faszom, kurvara nehez volt, aztan huss, mind visszajon. 

szeretnek egy-ket uj tetovalast. 
szeretnek enekelni. egy berlini zenekarban pl.
fel kene venni a kislanyokkal is a lemezt (nem akarunk feloszlani). mondjuk a dobosunknak a laba van epp rottyon (terdkalacs).
szeretnem tovabb tolni a nemettanfolyamot. basszus a ket hetes kariszunet alatt MINDENT elfelejtettem a nagy semmibol, amit elotte tudtam. :/

szeretnek tobbet olvasni, mint az a negyed konyv, amit tavaly sikerult... :F 

szeretnek tobbet eljarni, mondjuk a korona es az, hogy egyedul vagyok es altalaban nincs kivel, az nem konnyiti meg a dolgot... de semmi durvulas, csak egy ebed, egy bambi, egy koncert. lesz amugy snoop dogg valamikor, nyuszoval akarunk menni! AH SNOOP!!!

szal es ja, szeretnek randizgatni valakivel. szeretnek szeretni valakit :) de ez nem fog osszejonni, ahogy kurva reg nem jon ossze. de kirakom. mert kellett par ev, hogy ezt igy eldontsem, hogy ezt akarom. szoval most epp oke vagyok ezzel. 


sziasztok!


Nincsenek megjegyzések: