2022. augusztus 22., hétfő

408,18

 
voltunk otthon villámltatgatáson a hétvégén, nyuszóék esküvőjén (kurvajó volt! utálom az esküvőket, de ez klafa volt, jól be is basztam, de hát sho úgy briefelt minket, hogy we have to get shitfaced, és ezt maradéktalanul hoztam is. ötre értem haza, pedig benne volt, hogy éjfélre bealszom :D)...

...na de hogy vittem-hoztam embereket berlin-bp-berlin vonalon, pl egy kolléganőmet, és mikor kiraktam a kocsiból, adtam neki egy kis magyar pízt, hogy eljusson a szállására, ötezer forintot, és mondta ó, ne ilyen sokat, én meg így ah no worries, it's like 12 euros, és aztán így belegondoltam, hogy neeem, biztos nem lehet annyi, de bazmeg tényleg annyi, ma 5000 forint 12,25 euró... O.O azért az kurva kemény! vagy csak nekem, mert euróban keresek? vagy nemtom, de az azért vad szerintem rohadtul, ha mondjuk így elmész nyaralni és euróban kell fizetni...




Nincsenek megjegyzések: