2016. március 9., szerda

farsang


meséltem a céges farsangot? NEM?! pedig biztos vagyok benne, hogy imádjátok az égő sztorijaimat!!!
egyébként jó volt, csak a buli 2. felét balról a második vécében töltöttem, kb hányván, mert nem bírtam felállni. mindeközben cuki kollégáim citromos és natúr vizeket toltak be alul az ajtó alatt nekem és csekkoltak, hogy élek-e. szóval végül is a csapatépítés megtörtént.
három körül életre keltettem magam (fel bírtam állni), és életemben először übereztem, legyen áldott a cuki sofőr, aki megállt nekem a róbert károly kellős közepén egy kereszteződésben, hogy kihányhassak a verdájából, és még vizet is felajánlott utána. KÖSZ, FIÚ!

ez.
a melóka jó, a kollégák cukik és jófejek, és eddig velem is meg vannak elégedve.
mindemellett az ivást gyakiznom kell még.

valamint:
MÉG MINDIG keresünk budapesti, gyakorlott gitárost csajrokk bandába!!!



Nincsenek megjegyzések: