2016. március 18., péntek

úton vagyok a STÁRság felé!



há priorizáltam, és mindenféleképpen megfelelőnek tűnt az ötlet, hogy inkább vegyek egy vokálmikrofont, mint hogy:
1. vegyek egy normális papucsot, hiszen fáj a sarkam
2. tegyek félre japánra
3. ne vegyek kurvára semmi hülyeséget, mivel elpattintottam az amszterdami hétvégén egy csomó pénzt (pedig csak 1 dolgot vettem, egy remek napszemcsit, és csak 5 euró volt és CSODÁLATOS) és tökre nincs pénzem
4. vegyek valami normális ajándékot brádörnek, akinek most volt a szülinapja és szombaton ünnepeljük. eddig csak csoki+sajtot kap amszterdamból...
5. vegyek ÉTELT, mert nincs otthon semmi...

de nem. inkább veszek egy használt mikrofont. ok. de a pasi jófej, és két részletben fizethetem, úgyhogy csak fizu után fogom megkapni AHHHHHH (mondjuk nem ebből a szempontból a legnagyobb szopás, hogy alig van pénzem és 3 hét múlva kapunk legkorábban fizut... gecc.)


egyébként semmi.
megfáztam hollandiában :/
de cserébe nagyon okos voltam, hogy megvettem a bosch-ra a jegyet, miután megvettük a repjegyet, mert nem lehet már jegyet venni bakker EGYÁLTALÁN. úgyhogy 8-án irány eindhoven a hétvégére :) és már van csével couch-unk, úgyhogy faszasááág!!!


és már naaagyon rég volt próba, és most lett volna, de a basszeros csajnak kiment a bokája és már ÁÁÁ várom. és be fogom pöttyözni a gitárom matricákkal. MAJDNEM olyan lesz, mint a buddy guy :D



Nincsenek megjegyzések: