2016. március 31., csütörtök

izgulok


11-én kezdek :) cilike olyan cuki volt, mondta, hogy menjek, már várnak (megy a pletyka...), és fasza lesz :) hát, let's hope for the best :) de izgi mindenesetre.

mindeközben itt minden nap megkérdezi valaki, hogy nem gondoltam-e meg magam :) ma az atl-es csaj mondta, hogy nem akarok-e mellé menni, van egy fasza hely :) cukik. ja, 22-én házibulykah, gyertek!

ú tegnap vééégre megint kurvajó volt az edzés, egyedül mentem, dzsúlia "becsicskult" (ahogy az öcsém mondaná, de mostanában én se voltam toppon, szóval egy szavam sem lehet...), de most lementem nikihez egyedül és kurvajó volt, nyomtam előtte fél óra bringát, tökre megtoltuk, aztán utána is nyomtam egy kis kardiót, és nagggyon élveztem! végre. múlik a nátha, lement a munka-para, itt a  jó idő YASSSSSSSS.


Nincsenek megjegyzések: