2016. március 24., csütörtök


jajnajó. este a főnicsaj mondta, hogy találjam ki, hogy meddig maradok (egy hét múlva akarják, hogy kezdjek, hát LÓFASZKOLBÁSZ, HAZUDNI FOGOK, tanultam a múltból...), mert ötlete sincs, mondtam, hogy körbekérdezek, hátha valaki melót keres. 
erre azt mondja, hogy jó, de olyan legyen, mint én :) mondtam jó oké, csak jobban fog kinézni meg szexibb lesz :D meg ilyen hülyeségek, erre azt mondta, hogy ne, pont olyan legyen, mint én - aw sooo bridget jones!!! :) aztán, ha ez nem lenne elég, hozzátette, hogy na jó, lehet juniorabb, hogy ne tudjon minden melót ilyen könnyűszerrel abszolválni, mint én... DAMN YOU WOMAN!

itt majd az életemből készült filmben felharsan a platters-től az only you sercegő vinilen, az engem alakító irtó szexi halivudi színésznő pedig lassított felvételben átmászik az asztalon (épp szemben van az asztalunk), és bedöntve lesmárolja főnökét.
(az életemből kurvára kéne csinálni egy high school movie toposzokból építkező, de 30-as unalmas nőről szóló filmet. nyilván én írnám. és rendezném. meg persze jó lenne a főszereplőnek is nekem lenni. GARANTÁLT KASSZASIKER!)

olyan könnyen lehet engem befolyásolni :(
valamint: itt a tavasz!!! :((((



Nincsenek megjegyzések: