2016. szeptember 13., kedd


najó, ez már kibaszott háború.
hetek óta darazsak költöztek az ablakom tőszomszédságába, tele van velük a lakás, mondjuk nagy részük hulla. kibaszott kurva élet, amikor pár nappal előtt az egyik beesett a nyakamba, amikor üldöztem (kb pont ott, ahol tavaly ilyenkor megcsípett egy berlinben), és megöltem, majd előbukkant másik kettő, akkor úgy éreztem, nem is olyan túlzó egy 20.000+ összeg egy darázsirtásért...
de ha ez nem lenne elég, a szájbakúrt poloskák is megtaláltak, 50-ből eggyel fagylalt végez, a maradékot én vadászom, de ma bazmeg leeresztettem az egyik ritkábban használt redőnyt (amit még 1-2 hete a darazsak miatt basztattam), és TELE volt kibebaszott büdös poloskákkal, de TELE az egész, ott hesszeltek miden résben, és a húzó lukán jöttek be, na őket is kibaszottul kiirtottam (for now), és a maradékot a lakásban pedig csőre töltött porszívóval várom.

mindehhez a darázsirtó szpré, amit vettem, nem öli meg a darazsakat, ámde én már majdnem hányva köhögök tőle. szupyka.


YOU'RE ALL GONNA FUCKKKEN DIE, MADAFAKAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAZ











Nincsenek megjegyzések: