2016. szeptember 19., hétfő


óh! olyan remek szombatom volt!!! :)
hát először is az volt, hogy a nyuszó kivisz a rómaira finally, de persze kurvára zuhogott az eső, meg amúgy is betegecske volt egy kicsit, szóval végül forró ázsiai leveseztünk, aztán megnéztük a bridget jones-t a moziban, ami sokkal jobb volt, mint amire számítottunk surprisingly. röhögtünk rajta jókat, szórakoztató volt, na :)
odafelé meg összefutottam egy volt kollégámmal, aki elvitt a helyre, mert oda mert randizni pont :D tök jó fej volt, mert a trolikat meg széjjelterelték a lezárások miatt.
aztán barikáékkal tankcsapda a barba negrában, ami fasza volt, majdnem gecinagyot estem, mikor piát vettem, 3 csávó jól ki is röhögött, de jófejek voltak egyébként, aztán mindenezek után csocsóóóóóó, lillácska meg itthon van már nem frankfurtból, hanem amszterdamból, és hozta a pasiját, aki tökre jófej volt, és akkor ha ez nem volna elég, volt valami házibulika budán egy elhagyatott, klafa villában, how cool, ahova réka elvitt minket, szóval eléggé kimaxoltam a szombatot, bár a nyuszóval el tudtam volna tölteni az egééész hétvégét, de nem baj, így is jó volt, hogy láttam, és akkor azt mondta, hogy szilveszterezhetnénk együtt berlinben, ami egy eléggé fasza ötlet!!!

ezzel szemben a vasárnapom a világ egyik legrosszabb hangoverje volt... fúbasszátokmeg. este meg próba, de a dobos is tök másnapos volt, a gitáros gyerek meg nem tudott mégse jönni, ennek ellenére kurvajó volt a próba :) szóval klassz, élveztük jeszoké! egy hét és konszert áááá.
utána pedig bementem a közeli drájvba és széjjelvásároltam magam, mivel egész nap mindent, amit csak megettem vagy megittam, kihánytam, és tíz felé már kezdtem igen durván megéhezni...


mhm!
egy kicsivel több, mint egy hónap múlva meg dubai, aztán szilveszter berlin, szuperka-duperka jeszokéééééééééééé





Nincsenek megjegyzések: