2018. szeptember 19., szerda


"Hat évet kapott egy kisfiúkat molesztáló pécsi férfi"
hat év?! hát az nem lófasz??? vagy csak én érzem így? hat év az semmi! gondolom, az előzetest is beleszámítják, szal kb 5 éven belül megint a parkban lesz a csávó és gyerekeket fog fogdosni... remélem ilyenkor, hogy igazak a hírek, miszerint a böriben a gyerekeket zaklatókat péppé verik rendszeresen. én azokat, akik gyerekeket bántanak, kizárnám a kibaszott társadalomból. vagy nem tudom, néha azon godnolkodom, hogy frankón kéne munkatábor, aztán takarítsák a városokat, szedjék a kutyaszart, ültessenek fákat, építsenek padokat, fessenek kórházakat, plusz járjanak terápiára, kötelezően kelljen tanulniuk és önfejleszteniük az ilyen embereknek. mondjuk persze mindnekinek, aki böribe megy. tudom, ne álmodozzak, főleg ne ebben az országban, ahol az igazságszolgáltatás is meg a böri is olyan, amilyen. harmadikvilágbeli, na, mondjuk ki (böricikk 1, helsinki bizottság cikkei a témában). mint az egészségügy meg az oktatás meg a... szal ja, előbb valszeg azokat kéne rendben tenni. és azok a gyerekek is, akiket zaklattak... kétlem, hogy bármelyikükkel is megfelelően foglalkoznak gyerekpszichológus. egy részük biztosan lelkileg egy életre megnyomorodott... az egész magyar társadalom tele van lelki rokkantakkal.


jaj najó, sokkal jobb volt minden, míg nem olvastam a híreket!!!


9 megjegyzés:

Névtelen írta...

Mi a pedofília? Milyen pedofilnak lenni? Tehet valaki arról, hogy pedofil? Válhat pedofilból nem pedofil? Ha igen, tehet arról egy pedofil, hogy nem vált nem pedofillá? Tudjuk ezekre a kérdésekre a válaszokat? Just sayin'.

Üdv,
Csani

írta...

egyrészről TRU, másrészről viszont az kevésbé zavar pl, hogy ha valaki fürdőgatyás kisfiúkra veri ki az osan magazinban, mint hogy élő gyerekeket erőszakol meg, mert (én úgy képzelem), hogy ezek döntések, pedig mindkettő pedofil, nem? de persze myilván vannak fullos pszichopata pedofilok, meg olyanok is, akik nem is hajlandóak maguknak sem bevallani, hogy valójában milyen súlyos dolgot tettek egy gyerekkel...
1. apró titkok: https://www.imdb.com/title/tt0404203/?ref_=nm_flmg_act_32 láttad? benne a pedofil bá?
2. most néztem az amy berg dokut a pedo papokról, azaz egy konkrét papról (deliver us from evil: https://www.imdb.com/title/tt0814075/?ref_=nm_knf_t1), ennek a legkeményebb része nem is az, hogy kurva sokáig hogyan tussolta el az egyház (vagyis máig is), mert hát ezen nem lepődik meg senki szerintem, hanem ahogy a végén a pap bá így mondja halál nyugodtan, hogy igen, őt gyerekkorában megerőszakolta renszeresen a fiútestvére, és utána a papjuk is később. no wonder, hogy neki is szinte természetes, hogy megbassza a rá bízott gyerekeket. én azt gondolom, ez nem szex (nyilván), hanem ez hatalomjáték, ösztönkezelés, mint az állatoknál, és biztos van, aki ezt nem tudja kezelni, de én majdnem biztos vagyok benne, hogy ezeknek az embereknek egy része (nagyobb vagy kisebb?) nagyon jól tudja, hogy hogyan él vissza a hatalmával, hogy kiket néz ki zaklatni, és teljesen tudatosan csinálja az egészet.
nyilván szuper lenne nekik valamiféle terápia, álmodozhatunk arról is végül is...

írta...

na és most utána is olvastam :))) a wiki elég érdekes: https://hu.wikipedia.org/wiki/Pedof%C3%ADlia
"A hétköznapi szóhasználatban nem tesznek különbséget a gyermeket molesztálók és a pedofilok között, azonban a két kifejezés nem azonos, a pedofília egy mentális betegséget jelöl, és nem minden pedofil egyén valósítja meg tettekben is szexuális devianciáját,[1] illetve a gyermekek elleni szexuális bűncselekmények elkövetői sem mind pedofilok.[4]"
szal ja, valszeg mi is összemossuk ezt az egészet. még az is külön van, aki a serdülőkor előtti és utáni gyerekekhez vonzódik... :C klassz.

Névtelen írta...

Én csak ezt láttam, ami hasonló: https://www.imdb.com/title/tt0918927/?ref_=nm_flmg_act_23, meg ugye a Jägten, de az más...

Én "megengedőbb" (nem szó szerint) vagyok a tekintetben, mit kezdjünk a "bűnösökkel", mi a bűn. Szerintem minden bűnöző áldozat, vagy egy rendszer vagy valamilyen nem kezelt betegsége, de legtöbbször a kettő együtt (mert ezek nem függetlenek) késztetnek mindenkit a bűnözésre. A pszichopata nem akart pszichopata lenni, az lett (lásd még: szabad akarat - honnan is lenne, senki nem magát neveli valamiféle szentírás alapján stb.). Szóval szerintem az emberiség feladata nem az, hogy ezeket a "rohadékokat" eltávolítsa a közösségekből/föld színéről, mert azzal nem oldott meg semmit (ha a halálbüntetés eltántorítana a gyilkosságoktól, akkor nem kéne, hogy legyen ott gyilkosság, ahol van halálbüntetés, ugye?). Meg kell próbálni kiküszöbölni, de legalábbis csökkenteni annak az esélyét, hogy bizonyos "bűnözési" minták újratermeljék önmagukat. A konkrét "bűnös" személye, egyéni története másodlagos. Nyilván nehéz ezt áldozatként (áldozat környezeteként) elfogadni, de az igazságszolgáltatásban nincs helye egyéni, szubjektív indulatoknak.

Szóval keep waiting for the apocalypse,
Csani

írta...

úh ja, a vadászat kurvajó, imádtam. mármint kemény, meg nemide. a doubt még vár rám, mert az a baj, hogy engem felkavarnak, illetve jobban mondva felbasznak ezek az egyházas dolgok... de jó? gondolom, hiszen meryl és psh (azóta sem tettem túl magam a halálán... egy zseni volt).
na de igen, szóval hogy az a baj, hogy amikor gyerekek megnyomorításáról van szó, akkor minden sokkal durvább szerintem. mer a felnőttek hülye faszok, de a gyerekek.. azoknak még van esélye (mármint nincs, de..), hogy ne megnyomorodva nőjenek fel. egészen addig, míg egy geci felnőtt széjjel nem bassza őket. és akkor ők is széjjelbaszott felnőttek lesznek és így tovább. de nem is a föld színéről mondtam én, de a közösségből mondjuk de. hanem hogy történjen valami. de amúgy ugyanezt gondolom, hogy a börtönben lévők nagy részét amúgy is a társadalom termelte ki, nem GONOSZAK vagy nemtom (sőt, még csak nem is mind bűnözők szerintem)... nálunk a terápia még mindig luxus és szégyellnivaló, reintegrációról csak álmodhatunk, az áldozatokat körberöhögik és megszégyenítik, az alkoholizmus meg kb elfogadott társadalmi norma, de a fű a főbűn. mindegy. szóval minden el van baszva, nem csak a pedofilok társadalmi kezelése.

I NEVER STOP WAITING DUDE!

írta...

lazán kapcsolódik, egyúttal welcome to hungary: https://24.hu/belfold/2018/10/08/kislanyoknak-kuldte-meg-a-peniszfotojat-felfuggesztettet-kapott-most-azt-mondja-leszarom/

Névtelen írta...

Az internet mostanában nem olyan jó barátom, de amúgy igen, a doubt jó volt, ha jól emlékszem, bár nem a közelmúltban láttam.
Én e tekintetben szélsőségesen liberális vagyok, szerintem nem létezik bűn, csak betegség, melyet még nem tudunk vagy nem akarunk kezelni. Esetleg nem is lehet, de attól még az betegség marad.

Üdv,
Csani

Névtelen írta...

Meg még fáradt is vagyok, mert leírtam most még egyszer, amit a múltkor már egyszer.:(

Üdv,
Csani

írta...

ó csani, inkább kétszer írd le, mint egyzser sem :D én örülök, ha írsz :)))
igen, lehet, hogy igazad van, de az is lehet, hog ykéne egy harmadik fogalom a bűn és a betegség között... majd te kitalálod :D