2018. szeptember 11., kedd

lasercats...I mean laserműtét day 0


megműtöttek ma délután, képzeljétek!!! adtak valami fasza kis nyugtatót, aztán végignéztem ilyen clockwork orange szempöcökkel, ahogy az asszony lekapirgálja egy kis lapáttal a szemgolyóm felső rétegét, csupa móka volt!!! lolzi. amúgy nem volt para, gyors volt és nyugis. mondjuk ha hosszabb ideig tart, valószínű jobban ráparázok. úgyhogy egy kínos intermezzo után, amúgy nem volt gáz, állítólag rendszeresen megtörténik (limit a bankkártyámon el ó el, de apám kifizette a másik szemem :D), feltoltam brendnyú napszemcsim, amivel a bolognai reptéren leptem meg magam tegnap az íventre, és hazataxiztattam magam apámmal. azóta cseppentegetek, mint a gép, de nem fáj egyáltalán. az igazi poklot csüti-péntekre ígérték :D szombat reggel leszedik a lencsét, aztán 3 hónap alatt áll be fullon. és kiírtak jövő hétre is, bár állítólag lehetne amúgy dolgozni, de az orvos szerint jó, ha pihenek. ha meg elengedtek, akkor inkább nyugizok sorrynotsorry!
nem látok fullon, de pl nincs idegenérzés a szememben még meg fájdalom, szal oké vagyok még. ask me on thursday muaha. nagyon furcsa, hogy már így is jobban látok, mint régen lencsével, és így néha odanyúlok a fülemhez, hogy betűrjem a hajam a szemüveg szára mögé, BUT IT'S NOT HERE ANYMORE BIAAATCH!!!
ah. :) már csak addig is, míg eljön az olvaszószemüvegem időszaka, bye glasses! jó lett volna sokkal korábban ezt, mert évek óta kb ugyanolyan a szemem, de hát akkor most :)

Nincsenek megjegyzések: