2016. április 10., vasárnap

eindi


ez a bosch kiállítás kurvajó volt!!! úristen. zseni. 500 éve halt meg, és már akkor is a szentképek mellett olyanokat festett, hihetetlen... lények, bigyók, pokol, seggekből kiszálló madarak, na mindegy, elképesztő, örülök, hogy mentünk!
eindhoven jó kis város, csak kicsit olyan steril. a mexikói gyerek jó fej volt, egy kis koleszszobája van, ott nyomultunk hárman :D elsőre kicsit rémisztő volt, de gyorsan megszoktuk, aranyos volt és tök csill, volt egy haverja, fernando, elvittek minket reggel a piacra halat kajálni meg minden ("this is the closest we can get to fish tacos!" :))). és a wifi-jelszava: viva mexico :D aw :)

vettem 3 körömlakkot, egy feketét (majd ha rokksztár leszek), egy kurrrvajó kéket, ilyen kék-kék, középkék, ultramarinkék, gyönyörűkék. és a 3. egy csillámos sötétlila (497), ami egészen zseniális. gyorsan fel is toltam, hogy szép legyek holnap az első napomon (PARAPARAPARA egyébként).
és vettem egy kibaszott csodálatos kardit/dzsekit, egymillió dollárért, de annyira csudálatos... a bankszámlámon 63 azaz hatvanhárom forint és tizedike van :D

ezen a képen nem látszik a gigantikus csodálatossága, de higgyétek csak el!!!
MÉG JÓ, hogy nem akartam soppingolni...
jövő hónapban megyünk aya tripre, az egy zsák pénz lesz, aztán meg már jappán. azt most jól ki kell találom, mert egyre közeleg, és kicsit leálltam a tervezgetéssel.

hulla vagyok mondjuk, és parázom a holnaptól. áh.
elég nagy szopóka ám a felmondás-új munkahely, tiszta stressz. főleg, hogy mostanában ennyit nyomom... :///




Nincsenek megjegyzések: