2016. április 4., hétfő


gondolkodtam egy csomót ezen a dolgon. hogy mennyire szerettem volna ezt a szövegírós dolgot. de csekkolgattam, benézegettem, aztán dörömböltem az ajtón (valószínű nem eléggé), de csak nem sikerült. (jó, pár hónapig szocial media szövegíró voltam, na ;)
közben kinyílt egy másik, ahol egy csomó, innen nézve jó cucc van. úgyhogy arra megyek.
de most akkor ez ÚN. JEL?! hagyjam a faszba?
elég bizonytalan vagyok (mondjuk miben nem ugye...)

szóval most így.

de ez a szupi kis hely eléggé felpörgetett. sokkal motiváltabb vagyok, az az igazság. persze nyilván az is jól esik, hogy dicsérnek és nem akarnak elengedni :) az előző munkahelyemet bírtam, de egészen másmilyen volt. sokkal lenyomósabb. szóval ki tudja, remélem azért, hogy egyszer visszatérhetek ide.

de most egy hét és visszamegyek, csak most valami újba. hajrá nekem.
(btw e. kess, a pü. igazgató, akivel nagy pajtások voltunk, amikor bebasztunk, tréfás emailt írt a szerzire, amit küldtek, mert a csaj a fizu végéről lehagyta az ezret, és hát olyan kicsinek tűnt a 3 számjegyű fizu :). majd visszamegyek, megkérdem, hogy még tart-e bechert az irodájában :D)





Nincsenek megjegyzések: