2016. április 2., szombat

sááálállálálááá


Ó!
hát kialudtam magam, aztán felnyaláboltam a kutyát, elmentünk a lemezboltba, hogy elhozzam a pussy galore - dial 'm' for motherfuckert (aminek a címe, lássuk be, csodálatos!), meg akkor már szöszöltem kicsit és mellédobtam egy travolta-newton-johnt (dzson sajnos kb 1 számot énekel ezen a száundtrekken), meg egy sandrát (tudjátok, maria magdalena :D), a bizti kedvéért, és egy még játszatlan katona klárit (bár nem vagyok ősrajongó, nekik biztos durvább lett volna, hogy még nem játszották le, de csak ez volt a csávónak :).

elégedetten távoztunk, és rájöttem, hogy nagyon közel vagyunk az oriental soup house-hoz, amit régóta ki akartam próbálni, csak a hájp idején mindig kurva sokan voltak, de most nem, ÉÉÉS beengednek kutyát, szóval bezabáltam egy oriental phót meg egy adag dim sumot, és elhoztam egy tápiókapudingot, most szól a pussy galore, és meg akartam szerelni a búgó hangfalam, de nem lelem a problémát sehol, úgyhogy csak egy hangfalon, de azért fasza :)

minden elég csodálatos most.
tök durva.
ezen gondolkodtam, hogy most milyen fasza minden tulajdonképpen!

modjuk kivéve azt, hogy a nagybátyám megint kórházban van, és még mindig nem tudják, hogy hova TŰNIK a vére, szóval biopsziázzák a szerveit, jövő héten meg csontvelőből is vesznek mintát. hát nincs feldobva... be kéne mennem hozzá... csak... ajh. :(






viszont: powerpuff yourself!
így hát napom:





Nincsenek megjegyzések: