2023. január 12., csütörtök

a fekete dögvész

 
nah, csak elkapott a fekete dögvész (you know, ford fairlane :D), tegnap pozitív lett a tesztem. nagyon hullámzóan voltam, és nyuszó mondta, hogy teszteljek már, mert neki pont ugyanilyen volt a covidja, és tényleg. de hogy hogyan miért most, azt már nem tudom. múlt héten, szerdán tuti teszteltem, mert csütörtökön mentem volna orvoshoz vérvételre (de belázasodtam, szóval amúgy se mentem), és az negatív volt. vagy egyszerűen ilyen lassan jön ki rajtam, amit a családtól hoztam (nem volna annyira meglepő, én ilyen lassú reagálású, későn érő lény vagyok), vagy tényleg az volt, amit a cili mondott, hogy a családtól óvakodtam, aztán szilveszterkor erni szülivacsoráján szoptam be az iguánában... igazából mindegy is. legalább most van, amikor nincs semmi betervezve, nem utazás/koncert/akármikor. jellemzően negyedik hete vagyok beteg, és most egy menstruáció is megkoronázza :D 

ma elkezdték a házat felbarikádozni a munkásarcok, egész évben szigetelnek, móka lesz, még nem értek ide a másodikra, de kivi leszek. mondjuk sötétítőfüggöny van, szal whatever. majd behúzom, mikor itt mórikálnak előttem. remélem, nem fogják valamivel beborítani kívülről, hogy egy évig semmi napot ne kapjunk, mert akkor kiugrom a balkonról. (az állványzatra lol.)

úgyhogy most szenvedgélek, remélem, már lassan kigyógyulok, mert kezd elegem lenni... annyi teát és neocitránt iszom, mint egy egész náthás anglia (és big up a görög/török hegyiteának, IMÁDOM. a kamillateától kábé hányok, de ez egy csoda.). és online vásárolgatok, igazából hirtelen mindent meg akarok venni, amit évek óta akartam meg szükség volt rá :D de olyan jó leárazások vannak! sporttáska megérkezett és pazar. fogalmam sincs, miért választottam ezt a randa neonnarancssárgát, utálom a narancssárgát, mégis tetszik... meg a reptéren tuti felismerem majd.

már csak három csomagot várok :D de az egyik nyuszóék kariajija.

na pá! tékker


Nincsenek megjegyzések: