2023. január 27., péntek

JUST TAKE IT

berlin lakas-thingz:

ajh bazeg, szal atvettem ugye a butorokat 1000 euroert, mikor bekoltoztem, amugy ez tok bejaratott dolog itt, meg nem is bantam, mert egyreszt vannak cuccok (agy, mosogep, konyha, polcok), masreszt kabe egy szal szaraz viragert is kifizettem volna 1000 eurot, ha cserebe megkapom a lakast abban a lelkiallapotban LOL.

na de hogy van egy ilyen tv szett, amit mar akkor lattam, hogy nem fogom soha hasznalni (merhogy nincs tv-m meg mindig since 2008, tan egy nap...), es olyan ize is, nem tetszett mar akkor se, na de hogy el akartam adni, de turelmetlen is voltam meg senki nem irt egy nap alatt, szal vegul ingyen elvihetore feltettem, es most ma elviszik elvileg!!! annyira boldog vagyok! persze egybol otezren irtak, ugyhogy ha ma nem is, holnap valakire ratukmalom tutira. 

annyira jo. a masik opcio a kukasbacsik voltak, akiket ki lehet hivni perszonalis lomtalanitasra. (persze csak nemetul, telefonon lehet, szoval azt meg delegaltam nyuszo hubbyjanak, hogy bookoljon mar nekem bacsikat :D de nemtom, hogy mennyi ido, mig kijonnek... egy het? egy ev???)

mondjuk mindekozben a pinceben meg mindig van egy kurvanagy, gecinehez kanape meg egy nem olyan nagy, de szinten szurrealis nehez matrac, azt el kell vinniuk tutira majd, meg a regi lako csavoja vegre kurvara remelem, vasarnap elviszi a gumiabroncsait, es akkor minden jobb lesz :D 

merhogy az van, hogy 31-ig mindent el kell pakolni a balkonrol, es e pillanatban fogalmam sincs, hogy hova a gecibe rakjam a kis asztalt meg a ket szeket... amugy jo, hogy van, de egy nap majd szerintem azt is lecserelem valami hippi raklapos megoldasra. van meg egy nagy, muanyag napozoagy (ki fogom kurni szerintem), ket napernyo (mondjuk nagy helyet nem foglalnak, szal oket lehet, hogy megkimelem :D), egy osszacsukhato szek a konyhabol, ami ahhoz a "konyhaasztalhoz"  tartozik, amit az elso napomon kitortem tiplistul a falbol, ami kettetorte majdnem a csuklom LEL... 
arrol meg most fogalmam sincs, hogy a haldoklo petrezselymeket a balkoladakkal hova tegyem, hogy ne haljanak meg...

szoval dolgok. 

ket het mulva meg megint bepe, mert koncertezunk, de aztan, AZTAN! szerezni fogok vegre egy kanapet, amin elferunk mind a harman a ket gizsgugyaval, es KENYELMES. 

es aztan meg mar tavasz, AHHH! tavasz es vegre erkellyel!!!! joh, allvanyzat meg minden szar, de akkor is :) 


hat igy.
most meg megyek zabalni es aztan megtolom a melokat.

eh


Nincsenek megjegyzések: