2023. január 9., hétfő

new year, old girl



mindig szoktam ilyen évösszegzőket, de hajlamos vagyok csak a jóra emlékezni, mindenesetre 2022 szopó volt, de kinek nem. on the other hand, persze jó dolgok is történtek, nagyon jók.

szóval, 2022 nem enged, rám küldött valami nemkovid megfázást, a negyedik hete basz keresztbe, még mindig haldoklom bazmeg... legalább karácsonykor nem mertem nagyon ölelkezni a nátha miatt, így a család kovidját legalább nem kaptam el. má még az kellett volna, dzsízasz. ma délután fordulópont jött, mert egy nagy takonygócot kifújtam, és most kapok levegőt a jobb orrlukamon! délután mindig elviselhetőbb, aztán este meg reggel jön a láz...

nade annyit mondhatok, hogy megvettem a repjegyet costa ricára, és ha fene fenét eszik is, én bizony elmegyek! kivettem három hét szabit (DURRRVA), úgyhogy úgy fest, március végén végre elmegyek nyaralni!!! annyira izgatott vagyok, úristen... úgy döntöttem, hogy elbaszom a pénzem, és autót bérelek meg minden. elvégre napikának igaza volt: az utazásra költött pénzeket soha nem bántam meg. abban is tuti biztos vagyok, hogy radikálisan jobban fogom érezni magam mentálisan és fizikailag is, ha elmegyek nyaralgatni. 

már csak kéne egy fürdőruha...

és rajtam van a szörnyű vásárolhatnék is, igaz, amiket eddig rendeltem, az elkerülhetetlen volt, péel laptop táska, mert mindenféle baszban hordom folyton haza a laptopot, amit apukámtól kaptam, és nagyon fenszi meg drága, és mindig minden kiesik, összenyomódik, izébizé, szal kellett. (ugyanitt valaki meg tudja magyarázni, hogy miért nincs olyan laptoptáska, amely egyszerre praktikus, értsd belefér a kábel, egér, külső vinyók stb. DE nem néz ki irdatlan csúnyán?!?)
meg utazótáska, mert hazafelé január 1-jén leszakadt a pántja annak, ami volt, mikor pakoltam be a kocsiból, mondjuk amúgy is már lukas volt meg minden, és ez volt az utolsó húzása, kikúrtam a kukába mérgemben. úgyhogy most várom a nagyon szépséges új táskát, amivel majd san joséba érkezem igen lazán (legalábbis kurvára remélem, rémálmom ez a légitársaságos csomagelhagyás...). jó, ezzel fogok érkezni budapestre is, na :D 

sajnos telefont is kell vennem, ami mindig pain in the ass, főleg, hogy hatmilliárd fajta van... de most úgy döntöttem, hogy kicsit többet szánok rá, mert ez az occsó xiaomi a sírba tesz már lassan. szal kiderült számomra, hogy itten nyugaton sokkal olcsóbbak a telefonok, de így amit kinéztem (700 eur), az konkrétan HETVENEZER forinttal drágább magyarországon... WHAT?! én ezen teljesen lehidaltam... gondoltam, hogy van pár ezer esetleg tízezer eltérés, de ez azért durva. mindig elfelejtem, hogy magyarország jobban teljesít, ajh zsófia, te kis buta... :///


tudtátok, hogy costa ricában vadon élnek lajhárok, tukánok és kolibrik is?!? meg majmok meg minden egyebek, de LAJHÁROK?! TUKÁNOK?!?! KOLIBRIK!!! ah. AKAROM MINDET!!! mondjuk azt a tippet is kaptam, hogy a majmocskákat majd kevésbé fogom cukinak találni, amikor minden hajnalban az ordításukra ébredek... de szerintem meg de :)))



Nincsenek megjegyzések: