2023. január 17., kedd

mégse dögvész!!! vagy má nemtom.

 
hát bazmeg betegnek még mindig beteg vagyok, de azon kívül az egyetlen pozitív teszten kívül csak negatívokat tudok felmutatni. nem értek semmit. hát vagy az van, hogy az alatt az egy hét alatt átment rajtam a kovid, vagy fals pozitív volt. 

mindenesetre az új google-diagnózisom az arcüreggyulladás, erre aztán tényleg minden tünetem illik. szombaton reggel (5. hét!) megint fullra bedugult orral ébredtem, de aznap elkezdett tisztulni, irdaltan mennyiségű trutyit fújok ki azóta is minden nap, ami tök jó. fül-, torok- és fejfájás azóta is van, szóval vasárnap óta a fejemre nőtt egy sapka, abban alszom és mítingelek, de tényleg :D mára csináltam egy kendőből ilyen turbánt, az kissé talán normálisabban néz ki, mint hogy a bojtossapkámban ülök a callokon lol. 

de szombat óta egyre jobb és egyre jön vissza az energiám, véhégre! abban egyeztem meg magammal, hogy ha visszaesem a héten megint, akkor elmegyek orvoshoz, de eddig, kopp-kopp, úgy tűnik, hogy felívelőben vagyok és jövök kifele. szerencsére geci hideg van és viharos széllökések, néha esővel tűzdelve, külön öröm így fülgyulladással a kutyaséta! 

a csákók eljutottak ide a másodikig, úgyhogy az állvány áll(vány), az nagyon jó, amikor a fúróval rögzítik a falhoz, mert olyan, mintha a koponyádat fúrnák közvetlen. de igazából ez nem volt annyira rossz, mint hogy tegnap reggel 7-kor, még sötétben az út túloldalán ütvefúrózással kezdték a műszakot az útjavítók. soha a kurva életbe nem fogják befejezni, de, ezt már megtanultam, itt berlinben az útjavítás egy többévtizedes sport. én régen aszittem, hogy a precíz németek snájdigul pikk-pakk megcsinálják, de keserűen csalódnom kellett. 

ideillik ez a rendkívül pontos mém a zseniális berlinauslandermemes instáról, az egy csoda :D 



Nincsenek megjegyzések: